Az online naplóm

Utazás, kultúra, nyelvtanulás, gasztro

Tervek az új évre

2024. január 12. 07:17 - Detti94

Elérkeztem 2024 első blogbejegyzéséhez. Ezúton is szeretnék minden kedves olvasómnak Boldog, sikerekben gazdag új évet kívánni. :) Ilyenkor, az ünnepek után kicsit nehézkes megélni a mindennapokat. Viszont erre az évre megfogadtam, hogy ezen mindenképp változtatni szeretnék. A sötét, hideg időt is megpróbálom élvezni. Soha nem tudtam eldönteni, hogy érdemes-e bakancslistát írnom, vagy csak élvezzem, éljen meg a pillanatokat, mivel aminek meg kell történnie, az meg is történik. Az az igazság, hogy én személy szerint hiszek abban, hogy a történések és a találkozások sorsszerűek. Természetesen vannak céljaim 2024-re. A tanulás, nyelvtanulás és az utazás örök motivációt adnak az életemben. Szeretem a gasztronómiát, a sütés, új éttermek kipróbálása szintúgy nem maradhatnak ki idén. 

Igyekezni fogok a blogra érdekes, változatos bejegyzéseket írni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://azonlinenaplom.blog.hu/api/trackback/id/tr7218300933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása